wtorek, 9 lipca 2013

Rozczochraany w biegunsukcesu.pl

Od niedawna istnieje na stronie „biegunsukcesu.pl”. Zostałem mile zaproszony do współpracy, więc obecnie jestem tam jednym z wielu autorów piszących o sukcesie, motywacji i nie tylko. Jeśli brak wam motywacji, chcesz się dowiedzieć czegoś nowego, to zapraszam na stronę. Posty jakie będę tam umieszczał pod ksywką „rozczochraany” mogą się w pewnym stopniu powielać z tymi które piszę tutaj na
blogu. Będę się jednak starał pisać i umieszczać teksty całkowicie odmienne.

Postanowiłem dodać małą informacje po lewej stronie o nazwie „Motywacja i sukces”. Wchodzicie tam od razu na wszystkie posty które do tej pory wstawiłem. Zachęcam do komentowania, lajkowania. Jeśli oczywiście macie ochotę ;)

Pozdrawiam!
Miłego dnia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.