niedziela, 7 lipca 2013

Popowy HIT zrobiony w ciągu jednego dnia. Czy jest to możliwe?



Chciałbym żebyście najpierw zobaczyli ten kawałek a potem przeczytali resztę:


Odpowiadając na pytanie w tytule, nie wiem czy zaczynać zdanie od „niestety tak” czy po prostu „tak, jest to możliwe”. Fakt że to wykonanie razem z teledyskiem wygląda naprawdę profesjonalnie, i co więcej, większość powie że to naprawdę dobry kawałek. Wśród dzisiejszych nowości które słuchamy w radiu, muszę przyznać że według mnie byłby to jeden z lepszych utworów. Ale niech oceniają Ci którzy lubują się w popowych piosenkach. Ja raczej nie gustuje w tych klimatach.

A teraz może napiszę dlaczego chciałem zacząć od „niestety tak”? Ponieważ niestety dzisiejsze popowe HITY to 3,4 zdania powtarzające się w kółko, fajny rytmiczny podkład muzyczny, i refren śpiewany zazwyczaj przez kobietę. Czy się mylę?
Tak patrząc z innego punktu widzenia, to jeśli jest to przyjemne dla ucha, sprawia nam radość, to czego nam więcej potrzeba?

Pozdrawiam!
Miłego dnia!

 

1 komentarz:

  1. Całkiem fajna nuta POP - ja uwielbiam ten gatunek :D
    Wg. mnie nie można zrobić w ciągu jednego dnia popowego hitu, może się mylę, ale 24h to stanowczo za mało na stworzenie piosenki plus teledysk...
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.