niedziela, 14 lipca 2013

Niedzielne przemyślenia


Niedziela, godzina - trzynasta, dwukropek, trzydzieści. Pisze ten post. Myśląc oczywiście jak zwykle o wszystkim i o niczym. Przeszukując portale w poszukiwaniu inspiracji. Chciałbym zwrócić uwagę na to co przeważnie ukazuje nam się na pierwszym planie? Najmniej ciekawe i zarazem głupie informacje typu „Kobieta poślubiła 600 letni most”, „Marku gdzie Tosia?” , „Dieta? Ta sałatka odmieni twoje życie!” - zapewne, jak
i milion innych poradników np. „jak schudnąć 30kg w tydzień”.

Istnieje także coś, co o wiele bardziej wkurwia człowieka. Są to niedokończone nagłówki. Tak to jest czuły punkt twojej ciekawości. Wchodzę i nie wiem czy zaraz dostane w pysk czytając sam początek artykułu, czy spodoba mi się i będę czytał dalej. A teraz skreśl tą drugą opcje.

Motoryzacja? o taak. Zdjęcia tych samochodów są już samą motywacją dla mnie i wydaje mi się że dla większości kierowców. No co? Nie chciałbyś mieć w garażu Porsche? Lamborghini? Ferrari? Ja chce mieć wszystkie naraz.

Następnym bardzo szerokim tematem jest „życie gwiazd”. Co kupili, zrobili, zwiedzili. Nie zapominajmy o gorących newsach czyli ich porażki i potknięcia. Cztery najbardziej oblegane tematy które większość ludzi interesuje. Może i dobrze bo patrząc na to co mają inni, jak żyją, zdajemy sobie sprawę z tego, że pragniemy tego samego. Przeobraża się to w motywację, próbujemy dążyć do swoich marzeń, rozwijać się. Pnąc się w górę, życie staje się o wiele ciekawsze, a porażki gwiazd pokazują nam że każdy może popełniać błędy.
Pomyślcie teraz – jak wyglądało by nasze życie gdyby ludzie nie wyróżniali się dosłownie niczym. Zniknęły by marzenia, zniknęły by ambicje. Wszyscy byli by równi. Chcielibyście tego?
Ups. Bardzo odszedłem od tematu? Przepraszam.

Photo Credit: just.Luc via Compfight cc

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam sobie poczytać notki o motoryzacji oraz życiu gwiazd. W oczekiwaniu na dziecko Williama i Kate :D
    Super to opisałeś, zresztą jak inne posty :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem inteligentnie piszesz, dodam do obserwowanych ;)
    zapraszam do mnie:
    http://mindfuckzone.blogspot.com/2013/07/john-i-krwawe-wakacje-cz-2_15.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na inne posty na blogu ;) Pozdrawiam!

      Usuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.