piątek, 19 lipca 2013

Jak to nie ma internetu?


Wstałem dziś wcześniej. Kurwa jeszcze wcześniej niż powinienem. Wcześniej niż kiedykolwiek!
Po co? Żeby napisać parę notek na bloga. Chciałem się czymś zainspirować. Wtedy pisanie idzie o wiele prościej. Wszystko było by wspaniale, gdyby w jednej chwili, nie odcięli mnie od świata. Nie ma prądu! A co za ty idzie, jest jeszcze gorzej, nie ma internetu! Wydałem okrzyk, jak na przeciętnego polaka przystało - „kurwa!”. Nie wiedziałem szczerze mówiąc co
z sobą zrobić, i tym bardziej o czym pisać. Post ten wygląda tak, tylko ze względu na to, że na moim lapku padła bateria. I nie było już czasu na napisanie czegoś ciekawego. Dlatego poniżej wstawiam jeden z filmów Dakana. Jeśli nie wiesz kto to jest to naprawdę warto obejrzeć jego filmiki z poszczególnych sezonów „Piątek the series"

A Ty jak reagujesz na nagły brak internetu?

 
Photo Credit: Ferran. via Compfight cc

4 komentarze:

  1. U mnie przejawia się to jako złośc na wszystko na wszystkich.
    Te kurwy bawią się tym prądem, więc nie znasz dnia ani godziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne pokolenia będą miały o wiele większy z tym problem ;p

      Usuń
  2. Miałem niedawno remont i na cztery cholernie długie dni pozbawiono mnie dostępu do sieci. Przeczytałem trzy książki, zrobiłem wszystko, co wcześniej odkładałem. Widać, brak internetu też ma swoje dobre strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak. Pod warunkiem że nie masz nic pilnego do zrobienia na kompie. ;) Czasem wiadomo trzeba odizolować się od komputera. Żeby nie zgłupieć.

      Usuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.