piątek, 26 lipca 2013

Dzisiaj postu nie będzie.


Ze względu na to, że praktycznie nie jestem w stanie napisać żadnego postu. Post został odwołany i przeniesiony na niedziele. Za to w niedziele post będzie wyjątkowy, może dlatego że prawdopodobnnie ostatni? O tym dowiecie się za dwa
dni.

Czy oglądaliście ostatnio coś tak przerażającego?
Po oglądnięciu możecie poczuć się jak by wam lekko rozjebało mózg(lub cokolwiek, co tam macie). Mnie szczerze mówiąc bardzo wstrząsnął ten film. Nosi tytuł „ŚMIERĆ POMIDORA!” Zawiało grozą? 


Film który w niewyjaśnionych okolicznościach wyszedł na światło dzienne. Morderca prawdopodobnie za karę prowadzi bloga rzemyk.blogspot.com. Gdzie w jednym z postów opisał tą całą zaistniałą sytuację.
Cytuję:


"[…] Po pierwszym uderzeniu otwartą dłonią myślałem, że mi ręka odpadnie.(...) dlatego poprawiłem pięścią.(...)"

"Postanowiłem zrobić serię, w której będę mordował niewinne owoce i warzywa.(...)"
Cały post możecie znaleźć  <tutaj>
Widzę że bawi go ta cała sytuacja. Prokuratura rozkłada ręce, nie wie co może z tym zrobić.

Tak kończąc ten nudny i długi post. Muszę przyznać że:
i tak kurwa nienawidzę pomidorów.

Pozdrawiam!

 Photo Credit: *Kicki* via Compfight cc

6 komentarzy:

  1. Fuck! Wydało się. Pakuję się i wyjeżdżam. Jeszcze tylko do warzywniaka skoczę i już mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię pomidorów :D
    Wg. mnie to trochę chore wyżywać się na owocach czy warzywach :O
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tu się nie wyżywa na warzywach ; D To po prostu takie hobby ;p

      Usuń
  3. Ostatni? Wybierasz się gdzieś?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.