sobota, 1 czerwca 2013

Zamień swój nastrój w muzykę - stereomood

Niedawno napotkałem pewien ciekawy portal z muzyką. A jak wiadomo uwielbiam wszystko co oryginalne i ciekawe to chciałbym wam trochę przybliżyć i zachęcić do odwiedzenia i zapoznania się z
tą stroną.


Co to właściwie jest? I jak to działa.

Jest to usługa streamingu muzyki, która zamienia Twój nastrój w muzykę. A dokładniej - oferuje nam bezpłatne playlisty które dopasowane są do naszego nastroju w danym momencie.



Wystarczy wejść, wybrać kategorię / playliste i słuchać.



Jednym słowem jeśli macie już dość powtarzających się w kółko kawałków w radiu. To warto zrobić sobie odmianę, zaglądnąć tutaj i posłuchać czegoś zupełnie innego. Przy okazji poznać masę wykonawców o których nie słyszeliście. Może nawet przypadną wam do gustu?



A tu parę nut odemnie:
 





Pozdrawiam!


Photo Credit: [phil h] via Compfight cc

3 komentarze:

  1. Bóg zapłać :D nie znałem, za poznałem :D przyda się jak cholera :) piona ziomie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Zaraz to sprawdzę :)
    Czekam na nowe posty :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.