niedziela, 2 czerwca 2013

Ten typ mes - marka sama w sobie

fot. Alkopoligamia.com

Dlaczego akurat „Ten Typ Mes”? Może dlatego że jest marką samą w sobie, nie typowy, kontrowersyjny i bezczelny. Mocno wyróżnia się z tłumu innych wykonawców. I na dzień
dzisiejszy zostawię was z tym typem mes. Nie są to jego nowe kawałki ale takie które utkwiły mi jakoś w pamięci.



Dzisiaj wyjątkowo krótko. Z racji tego że jest niedziela – leniwy i spokojny dzień. Nie karzcie mi dziś myśleć.

Pozdrawiam!
Już nie długo następne posty!

2 komentarze:

  1. ze Mesa - szacun <3 zamówiłem 'Lepsze Żbiki'. Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawy post :) Lubię ten zespół, ale ostatnio mam modę only ke$ha :D
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.