poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pora się ogarnąć

 Ostatnio, niestety trochę się opuściłem, piszę coraz to rzadziej, jak zauważyliście sami. Czas to w końcu zmienić. Chcę wystartować z czymś nowym na tym blogu, trzeba się trochę ogarnąć. Na razie intensywnie myślę, co zrobiłoby na was wrażenie. Piszę ten post żebyście byli tego świadomi, i przygotowani. Ale i po to żeby motywować się,
dotrzymać słowa, i was nie zawieść. Będziecie zadowoleni.
Wszelkie zmiany oraz nowe posty. Już niedługo!
Wszystkie propozycje, zastrzeżenia, sugestie, mile widziane. Napisz w komentarzu, lub prosto do mnie na e-mail. Który znajdziecie w zakładcekontakt”.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ładnego masz bloga. Od razu jak się wejdzie jest taka fajna aura. :)

    Zaobserwowałam i dałam koma, teraz ty:
    szystko-o-pou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz urządzonego bloga :)
    Podoba mi się :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIOM MOJA ULUBIONA BLOGERKO HERBACIANA.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.