niedziela, 30 czerwca 2013

Ostatni wykład - "Jak spełniać marzernia swoje i innych"


 Szczerze mówiąc szukałem dobrego, konkretnego tematu który chciałbym wam dziś przedstawić w fajny sposób. Niestety ciężko teraz wydobyć cokolwiek wartościowego z internetowego buszu. Już nie mówię o znanych portalach internetowych które stawiają na ilość, nie na jakość. Nie chcę wymieniać dzisiaj nazw tych
portali, bo zaraz nasunęła by się z mojej strony krytyka. Na pewno kiedyś napiszę o tym odpowiedni post. Jak na razie staram się omijać takie portale szerokim łukiem.

Z racji tego, że jest niedziela, i obiecałem że post się pojawi. Mam dla was coś nie tylko ciekawego, wartościowego, ale dodatkowo - motywującego! W trakcie szukania, przypomniał mi się pewien filmik prezentujący amerykańskiego profesora informatyki - Randy Pauscha, który poprowadził przed swoją śmiercią - ostatni wykład. Odpowiadając na pytanie – jak spełniać swoje marzenia, i innych.

Jest to film naprawdę warty obejrzenia. Można z niego wyciągnąć dużo wartościowych porad oraz wskazówek.
Obejrzyj od początku do końca!
Wklejam poniżej cały film:


Photo Credit: OPems via Compfight cc

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :)
    Zazdroszczę Ci talentu do pisania takich fajnych notek :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie całkiem w porządku, rzeczywiscie z popularnych serwisów znaleźć coś ciekawego bywa trudno chociaz sa wyjątki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem nadpisać "w większości" bo to miałem raczej na myśli pisząc wstęp. ;) Dzięki za komentarz

      Usuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.