sobota, 29 czerwca 2013

Nowa edycja! co i jak?

Ze względu na to, że
i tak nikt tego nie czyta, pisałem w różnych odstępach czasu, dłuższych jak i tych jeszcze bardziej dłuższych. Postanowiłem, że nie będę pisał wcale ustalę dni w których na pewno będą się one tu pojawiać. Upłyneło sporo alkoholu i pieniędzy czasu i nie przespanych nocy. Aż w końcu zdecydowałem że będzie to
piątek i niedziela. Oczywiście jeśli znajdę więcej czasu, postaram się żeby posty nie pojawiały się częściej.

Zmieniłem wygląd bloga, pewnie wg nie zauważyliście jeszcze tego, ale to ze względu na to że jest równie zajebisty co poprzedni. Tym którzy jednak zauważyli, pewnie pospadały gacie. Nic nie poradzę.
No cóż teraz tylko czekać na miliony widzów i monetek.

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Wygląd jest zajebisty jak i poprzedni :)
    Lubiłem twojego bloga, i cieszę się, że jednak nie usuwasz :) Czekam na nowe posty :)
    historiadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga świetny, chociaż poprzedni nie był zły.Czytam każdą notkę i czekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to coś u mnie nie tak, ale czcionka, którą napisane są tytuły postów na blogu, nie ogarnia polskich znaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogarnia, zmienię to w najbliższym czasie.

      Usuń
  4. ogołociłeś mnie z gaci :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.