niedziela, 26 maja 2013

Priorytety

 Nie ciężko coś zaniedbać, i zawieść w tym czasie wielu ludzi. W życiu niestety trzeba mieć priorytety, i za nimi podążać. Człowiek nie jest zdolny się rozerwać, albo sklonować. Dla mnie na przykład, na pierwszym miejscu jest rodzina. Niestety są tacy którzy nie umieją rozsądnie przemyśleć co jest dla nich ważniejsze. I chaotycznie popełniają przez to najwięcej błędów, które nie zawsze da się naprawić. To wszystko przez ten pieprzony czas, który nas ogranicza.

Nie było mnie tutaj dość sporo czasu. Myślę że po przeczytaniu wstępu, postaracie się mnie zrozumieć. Oczywiście wracam, i zamierzam dalej podbijać świat ;p

Pozdrawiam!

Photo Credit: Giuseppe Moscato via Compfight cc

7 komentarzy:

  1. świtny wygląd bloga,sam zrobiłeś ? potrzebuję pomocy z kodami,moge do ciebie napisac jeśli potrafisz mi pomoć ? ;)
    a co do postu to prawda :3
    zapraszam http://gabi-gabby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. od tego jest zakładka "Kontakt" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zauważyłem, że masz fajny wygląd bloga :)
    Własnej roboty? :D
    Dobry post :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, cieszę się, że będziesz dodawał nowe posty, ponieważ zaintrygował mnie Twój blog i z zaciekawieniem śledzę kolejne wpisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No czekam na więcej postów, muszę mieć co poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. do: @Kamila Bogdziewicz

    Postaram się nie zawieść! ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.