czwartek, 30 maja 2013

Nominacja w konkursie „Najświeższy smak na rynku”


Ostatnio, a dokładniej 2 dni temu(28.05) dostałem informacje od firmy „Verbena” że mój blog został nominowany w konkursie „Najświeższy smak na rynku” - jako blog z najświeższymi
pomysłami.

Bardzo dziękuję w takim razie za nominacje.

Szczerze to nie spotkałem się wcześniej z tą marką. Ale na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ciekawie. Firma ta organizuje konkursy w których do wygrania są świetne cukierki o różnych smakach + gadżety. Dlatego wydaje mi się że warto ich zareklamować i zachęcić wszystkich do zabawy.

Co prawda wchodząc na główną stronę konkursu Verbena. Jasno pisze - 
„Szukaj z nami blogerek z najświeższymi pomysłami. Wygraj bransoletkę i zestaw cukierków Verbena Zielona herbata!”
Nie jestem blogerką, więc nie wiem jak to się stało że mój blog został nominowany do konkursu.

W zakładce „Jak wygrać” także widnieje w punkcie pierwszym
1. Wskaż nam wpis na blogu, który z pomysłem i świeżością prowadzi kobieta.”

Więc trochę tego nie ogarniam. Nie jestem kobietą ale cukierki chętnie bym że tak napiszę wpierdolił zjadł.

Jednak pomimo tych dwóch mankamentów bardzo gorąco zachęcam was wszystkich w imieniu Verbeny jak i moim, do włączenia się w zabawę.

Zapraszam na stronę: http://www.konkursverbena.pl/

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Każdy ma w sobie coś z kobiety :* ahjo.. lol :D
    Też bym wpierzjadł cukierki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy by wpiep... a kupić nie ma kto xd

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej się śmieje gdy widzę ten post :D fajną mam koleżankę blogerkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ; DDDD Tylko czekam aż wygram bransoletkę, zrobię sobie sweet focie. I zamienię ten blog w modowy ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.