poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Motywacja i dążenie do sukcesu

"Kiedy byłem młody zaobserwowałem, że dziewięć na dziesięć rzeczy, które robiłem okazywało się porażką, więc pracowałem dziesięć razy tyle."

-George Bernard Shaw

Takiej motywacji i aspiracji w dążeniu do celu  brakuje nie jednemu z nas. W sumie to rzadko spotyka się teraz takich ludzi. Większość chce coś osiągnąć, siedząc bezczynnie i czekając na cud lub myśląc że szczęście samo przyjdzie do Ciebie. Przyznaj się ile czasu zmarnowałeś/aś już w swoim życiu? Ile razy chcieliście coś osiągnąć, a kończyło się to „słomianym zapałem”? Jedna, druga, trzecia porażka i rezygnujemy w naszych marzeń. W ten sposób nie dochodzimy do niczego. Poddajemy się. Więc idziemy kupić następny kurwa już w tym miesiącu kupon lotto. Później kładziemy się i myślimy co zrobilibyśmy z kasą która wygramy. Tak to niestety wygląda. Wkurwia mnie kiedy ludzie mówią „ten to ma dobrze – dom, super samochód (na pewno ukradł, albo wygrał)” Większość znanych osób swój sukces osiągnęło ciężką pracą i
silną wolą. Pora się z tym pogodzić! A ci którzy chcieliby mieć lepiej, co robią w tym kierunku? Tracą czas na marzenia, a w tym czasie inni je realizują. A później pozostaje zazdrość. Ludzie użalają się nad sobą i powtarzają bez ustanku że „życie jest kurwa niesprawiedliwe!” Najgorsi są tacy którzy nawet nie chcą spróbować lub zrazili się na samym starcie. Dużo jest też takich którzy chcieliby na samym początku zbierać owoce swojej pracy, lecz niestety kończy się to przeważnie rozczarowaniem. Doceniam tych którzy próbują, przynajmniej wiedzą gdzie popełnili błąd i już go więcej nie popełnią. Uczą się na błędach i w ten sposób nabierając doświadczenia idą do przodu. Dochodząc do sukcesu stają się zarazem bardziej wartościowymi ludźmi. Przy okazji kreują swój wizerunek.
Więc może pora skończyć użalanie się nad sobą! Wstać powiedzieć „zrobię to!” i to zrobić?

Pozdrawiam!

(Tak po za tematem - nienawidzę poniedziałków!)


Photo Credit: alternative018 via Compfight cc

14 komentarzy:

  1. fajny blog, troche inny niz wszystkie i to jest w nim fajne!:D

    dodaje do obserwujacych i licze na rewanz<3 xx

    http://onefingertwowords.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog,bardzo przyjemnie się czyta,oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też to denerwuje, ale trzeba przyznac że przeciętny Polak kieruje się zasadą "Jakby tu coś zarobic aby się nie narobic".
    Dlatego też uważam, że poziom lewackiego skretynienia już dawno przekroczył poziom krytyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż za szczera wypowiedź ;)
    większość osób podchodzi do życia, tak, że po co zaczynać i tak nic nie osiągnę, ewentualnie zaczyna coś robić,a w między czasie wydaje mu się, że to nie ma sensu ;)
    trzeba się wziąć do roboty zamiast ciągle narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faajny blog ;d
    zapraszam do mnie : http://paullij.blogspot.com/ ;p
    obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nienawidzę użalania się nad sobą! Jednak często trudno mi dążyć do celu bo brakuje mi motywacji. http://my-highway-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny blog :)
    Podoba mi się :D

    http://i-am-katina.blogspot.com/
    +Obserwuje :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.. Zupełnie inny niż wszystkie, co nie oznacza, że gorszy. Właśnie jak jest coś nowego to zachęca mnie to do czytania. Na pewno będę tutaj często zaglądać. Mam Twój blog w obserwowanych. :3 Zapraszam do siebie ;3
    psychiczny-swiat-paulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły na posty ;) Ten jest szzczególnie ciekawy ;d
    Wchodząc tu musiałam sie upewnic czy ten blog jest z blogspotu i niedowierzałam temu bo wygląd jest świetny :)
    http://dont-stop-dreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog zapraszam do nas http://liveisabeautiful.blogspot.com/ obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię poniedziałków -,-
    Jak pisałam wcześniej podoba mi się twój blog ;)
    Zapraszam : iffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampy w nаszych domach, zwłаszcza długie oprawa oświetleniowa ledowe, muѕzą być zаbezpieczone, аby umożlіwić nam zaś ԁomownіkom bezpieczeństwo.
    Korzystanіe z nich, ϳest niezbędne aż do сοdziennego poruszaniа sіę po κuchniаch, сzу pokoјach, zatem równіeż ρowinniśmy jak zazwyczaj fetować iсh do swoich
    potrzеb.

    Alsо visit my web blog - oprawa oświetleniowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Orginalny blog.. :) dodaje do obserwatorow i licze na rewanz.


    http://sara-ideass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.