wtorek, 16 kwietnia 2013

Masz pomysł? Chęci? / Czas na zmiany.


Chwilę nie pisałem, mam dość dużo ostatnio na głowie. A jeśli chodzi o blog to prawdopodobnie zajdą tutaj pewne zmiany. Jeszcze do końca nie jestem pewien jak to rozwiązać. Po pierwsze ten blog jest strasznie rozbity tematycznie. Co nie zbyt dobrze wpływa na rozwój. Dlatego trzeba będzie na pewno coś z tym zrobić. Druga sprawa to chciałbym wprowadzić parę rzeczy i tematów które będą na bieżąco i systematycznie pojawiać się na tym blogu. Możliwe że zaproszę tutaj kogoś do współpracy, jeśli będzie taka potrzeba. Oczywiście wszystkich chętnych, z dobrymi pomysłami prosiłbym o kontakt. Na pewno w jakiś sposób się dogadamy, może wyjdzie z tego coś fajnego. Chciałbym też żeby
czytelnicy udzielali się pisząc o czym chcieli by czytać, co im się podoba, a co nie. W ten sposób pomożecie też w jakiś sposób ukierunkować ten blog (Ale to jeszcze nie czas na oczekiwania)

Podsumowując- Masz dobre pomysły? Jesteś chętny do współpracy? Napisz do mnie.

Chcesz pomóc? Przejrzyj ten blog i napisz swoją opinie na jego temat pod tym postem.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Widzę, że bierzesz sprawy w swoje ręce. Myślę, że powinnieneś zastanowic się jakich czytelników chcesz przyciągnąc, chodzi mi tu o wiek. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą Ci na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.Jeśli chcesz więcej czytelników to pisz o Japonii(j-rock,manga,anime itp.)Obserwuję i komentuje licze na to samo:
    http://welovejapanpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Mam nadzieje, że zrealizujesz to co chiałeś ;D

    Bede czestą obserwatorką tego bloga :P

    Licze na odwdzięczenie się :

    http://rozmarzonanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.