wtorek, 12 marca 2013

Żyjemy w wariackim kraju

“Żyjemy w wariackim kraju i wariackich czasach tutaj co drugi typ to debil. Życie w tym rejonie europy rodzi patologie i w tym tkwi właśnie problem. Tu zawsze musisz się z kimś dogadać tu ciągle musisz sobie coś załatwić.”
—     Chłopaki nie płaczą

Co raz to bardziej wątpię że w tym kraju kiedyś będzie lepiej. Cytat jaki znalazłem wydaje mi się Najlepszym podsumowaniem tego co się w naszym
kraju dzieje. Gdybym miał wymieniać po kolei co mnie najbardziej wkurwia w tym kraju to tak naprawdę nie wiedziałbym od czego zacząć. A może jest za kolorowo? I nie widzę tych dobrych stron?

Polska jest jak dziecko z zespołem Downa. Należy kochać, nie należy porzucać, ale nie należy mieć nadziei, że wyzdrowieje.”
— Kuba Wojewódzki


Pozdrawiam!
Photo Credit: .Ana Bello. via Compfight cc    

14 komentarzy:

  1. swietny blog z mila checia zaobserwuje..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kontrowersyjnie i dyskusyjnie, ale powiem tak - ja mimo wszystko uważam, że jest lepiej niż jeszcze kilka lat temu, powoli, na wszystko trzeba czasu, ale przynajmniej w mieście, w którym mieszkam, z takich najbardziej rzucających się w oczy rzeczy... ulice wyglądają coraz lepiej, są lepsze drogi... oczywiście mamy kryzys, jest bardzo ciężko na rynku pracy, ale zakładam, że jest to etap, przetrwamy i będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kubę Wojewódzkiego, który często porusza bardzo poważne tematy ujmując je w kontrowersyjny ale również zabawny albo świeży sposób. Niestety wielu Polaków nie ma dystansu i zazwyczaj tylko się obrażają. Ja bardzo cieszę się, że Ty także podjąłeś taki ważny temat. Podobnie jak Ty uważam, że Polska od wielu lat zmierza w bardzo złym kierunki i nic nie wskazuje, że będzie lepiej. Co bardzo mnie smuci i frustruje, ale tak naprawdę nie możemy nic zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że możemy, i setki jak nie tysiące ludzi już sobie z tym poradziło i są szczęśliwi. Tylko już za granicami Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog już zaobserwowałam zapraszam do mnie : )
    zyjac-szybko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm now not certain where you are getting your information, but good topic. I must spend some time studying much more or understanding more. Thanks for fantastic information I used to be searching for this info for my mission.

    my web blog - grupa kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tutaj przypadkowo i na pierwszy rzut oka wszystkiego wygląda tutaj bardzo profesjonalnie.
    Będę zaglądac tu częściej. Nie dziwię się, że Polacy opuszczają nasz kraj. To jakiś plac zabaw, któremu przewodniczy PO i PIS.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis i masz racje ;D

    zapraszam na mój blog kindziolka.blogspot.com
    + obserwuje jako Kinga Świderska ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wpis, fajny blog :) będę tu częściej wpadać :)
    zapraszam też do mnie
    http://justloveme4ever.blogspot.com/
    zbieram zgłoszenia do top listy blogów i każdy może się zgłosić
    +obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie prowadzisz bloga . Masz racje ten świat schodzi na psy . Sami chomofobi albo rasiści .
    Pis Joł / Pozdrawiam ziomuś

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam podobnie jak Ty ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ^^
    Naprawdę mi się podoba.. mało jest tak dobrych blogów :)
    Z miłą chęcią Cię obserwuję ^^
    zapraszam do mnie na nowy post :P

    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo w fajny sposób prowadzisz bloga :) i jest świetny ten blog
    http://moj-wirtualny-dziennik.bloog.pl/?_ticrsn=3&ticaid=610455

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.