piątek, 8 marca 2013

Posłuchajcie czegoś dobrego. Piątek!

Budzisz się rano – myślisz Piątek?! Coś wam mówi to słowo? Tak już jest piątek! Pogoda nam nie sprzyja ale myślę że na weekend bd świetnie. Ostatnio nic nie pisałem bo nie miałem czasu, myślę że nie będzie się to często zdarzać. Miałem dziś napisać co mnie jeszcze wkurza na facebooku ale ostatnio było już o tym. Myślę że każdy wyciągnął sobie z tego jakiś morał. Dziś zapodaje wam fajną nutę na piąteczek (stare ale dobre):


A i zapomniałbym,
Wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Kobiet!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Świetny blog i super piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i super piosenki.
    http://dobrze-przyprawione.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah! Dziekujemy, za życienia! Będę wpadać na bloga prowadzonego (wkońcu) przez mężczyznę!

    Amy z littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki mordo! Spoko blog! Widzę, że masz dużo fanów :D Gratki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne piosenki ;)
    Fajny blog.

    zapraszam do siebie ! :D
    http://czarny-blog-moje-zdanie.blogspot.com/2013/04/siema-dzis-chciaabym-przedstawic-wam.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.