sobota, 23 marca 2013

"Pieniądze mogą pokonać raka"

Urzekła mnie pewna kampania reklamowa fundacji Alivia którą już pewnie widzieliście, a jeśli nie to wklejam niżej. Mega pomysł, graficznie wygląda to naprawdę świetnie. Dobry przekaz jest połową sukcesu. Film ma już prawie 10 000 wyświetleń, lecz to wciąż za mało. Ja przyczyniam się także do pomocy, jak i udostępniam to na swojej tablicy.
Wy też możecie pomóc wchodząc na stronę www.alivia.org.pl i przeznaczyć pieniądze na dobry cel lub choćby udostępniając i rozpowszechniając ten film Czym więcej ludzi się o tym dowie, tym więcej uzbierają pieniędzy.
Chciałbym zaznaczyć że Agencja i studio zrobiły to za darmo.

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Bardzo szlachetnie.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak wyżej... Szlachetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałem się, że będzie to tak widowiskowe. Spot jest długi, bo trwa prawie dwie minuty, gdy większość kończy się po 30 sekundach, ale naprawdę wspaniały :D Sama akcja rzeczywiście jest szlachetna, tylko żeby te wszystkie wyświetlenia i lajki przekładały się na pieniążki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.