niedziela, 3 marca 2013

Naiwność na facebooku? Pora się kurwa ogarnąć.


Ludzie mnie rozwalają swoją naiwnością i głupotą na facebooku, a co więcej znaleźli się jeszcze tacy nawet wśród moich znajomych! Aż wstyd się przyznać. Ale może najpierw powiem o co chodzi na podstawie paru przykładów:



Czy naprawdę można być tak naiwnym, myśląc że klikając „Lubie to” pod takim czymś, pomożesz? Jak chcesz pomóc to lepiej wejdź na PAJACYKA!, gdzie Twoje kliknięcie faktycznie może coś znaczyć. Takich ludzi którzy udostępniają takie głupoty na fcb trzeba ewidentnie wyśmiać żeby się opamiętali, bo naprawdę nie pokazują tym nic mądrego.





Naprawdę myślisz że coś wygrasz? Ja pierdole.

Nie wiem jak to wszystko podsumować. Po prostu brak słów.

Jeśli macie też takich znajomych wyślijcie im ten adres do tego miejsca.

Niech się ogarną.

Miłego dnia! ;)

Photo Credit: Batikart via Compfight cc

8 komentarzy:

  1. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na bloga, który jest pewnego rodzaju akcją, "!ZMIENIAJ ŚWIAT!" razem z nami! Fajnie jeśli aktywnie się włączysz, lub przynajmniej wspomożesz obserwując.
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą" - słowa założycielki Kiry
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, ludzie na FB stają się coraz głupsi, niestety. Ciekawy blog.
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wpisy są ok, ale wulgaryzmy mnie odrzucają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ja pierdolę" to najlepszy komentarz. U siebie na fb widzę mnóstwo znajomych, którzy udostępniają iPhony i inne cuda, ale jak zobaczyłam ten dom to jednak zmiażdżyli mi psychę. Nie mówiąc już o udostępnianiu biednych dzieci po operacjach itp bądź skatowanych zwierząt. Takich ludzi wyłączam z subskrypcji i mam spokój, jednak naiwność ludzka nie zna granic.

    Fajnie piszesz, obserwuję i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przesadzajmy, to jedyny jak narazie wpis w którym użyłem parę wulgaryzmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko blog. Mnie też wkurzają strasznie te wszystkie konkursy i polubienia na fejsie. Zapomniałeś tylko dodać tych beznadziejnych postów typu "dziewczyny - like, chłopcy - kom, obojniaki - pomijają". Albo inne tego typu durnoty, ale może to już nie mieście się w kategorii wpisu ;p
    http://albuspotteri.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. racja. To jest bezsensu że niby pomożesz. Ale właśnie jak podałeś tego starszego pana z chlebem w ręku co płacze, to aż się serce kraja nie wiem jak Tobie. Zapraszam: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie w ogóle nie ma na fejsie i mam spokój.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.