niedziela, 24 lutego 2013

Wybiło około 1300 wyświetleń, więc czas zadać parę pytań.


Witam wszystkich odwiedzających to miejsce! Skoro wybiło około 1300 wyświetleń, to mogę  stwierdzić że ktoś w mniejszym lub większym stopniu czyta tego bloga lub jest tu tylko przypadkiem. Dlatego czas to sprawdzić! Stworzyłem do tego celu „Ankietę” którą macie po prawej stronie. Ankieta ta jest ANONIMOWA, i nie kosztuje Cie to nic a jedynie 5 sek na zapoznanie się z nią i wyborze 1 odpowiedzi. A mi pomoże zweryfikować ile tak naprawdę mam stałych czytelników.

Dla tych którzy wiedzą czy niewiedzą.
Nie musisz mieć żadnego konta aby skomentować dowolny post na tym

blogu. Możesz wybrać opcje komentarza jako „Anonimowy”. Możesz także napisać do mnie na e-mail (który widnieje w zakładce „kontakt”) jeśli masz jakieś pytania, na pewno odpiszę.

Ankieta będzie trwać do 24.03.2013
Pozdrawiam!

Photo Credit: Shutter wide shut via Compfight cc

2 komentarze:

  1. Jak zrobiłeś takiego fajnego bloga ??? Są bardzo ciekawe tematy ! Zgadzam się z tym facebookiem :D
    Blog jest super ! Zapraszam : http://oamymacdonald93.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.