piątek, 1 lutego 2013

" Formuła Domowego Dochodu " to ściema !

Jak czytam takie artykuły to nie mogę się nadziwić jak takie coś jeszcze zachęca ludzi do kupowania tych magicznych poradników, które po przeczytaniu maja stać się „maszynką do robienia pieniędzy” i być lekarstwem na nieszczęścia czy choroby. 

Screen ze strony: http://dailynewspolska.pl/zarabianie_z_domu.htm
Naprawdę współczuję tym którzy kupili ten poradnik z myślą że „To na pewno mi pomoże!” i co przykre
dali się wydymać na 97zl za poradnik który robi z mózgu wodę. A najbardziej śmieszne są komentarze pod tym artykułem, co druga osoba 2 razy bardziej podniecona niż poprzednia <zobacz tu>



Jeśli jeszcze ktoś dokładnie nie wie o co chodzi to wklejam linki poniżej:




Tutaj autor tej śmiesznej oferty pokazuje nam jak wyglądało jego życie przed:


Screen ze strony: http://formuladomowegodochodu.pl/


Aż tu nagle jego życie wygląda tak!


Screen ze strony: http://formuladomowegodochodu.pl/


Czyż to nie cudowne? Wystarczy kupić jego poradnik a Twoje życie będzie wyglądało właśnie tak! Jak kupisz więcej poradników i zachęcisz do tego resztę naiwnych ludzi to jego życie jeszcze bardziej się zmieni!



Ale dosyć tej parodii, teraz bardziej poważnie.

Takich ofert zarabiania było już naprawdę mnóstwo, w różnych formach np. tekstowych czy video. Co dziwne dalej znajdują się tacy którzy dalej to kupują, widać jeszcze nie zbyt głośno o tym było. A jedyne co się teraz w nich zmienia to tylko nazwa i treść tych stron które obiecują wam super zarobki za siedzenie parę godzin dziennie przy komputerze.



Temat już był też przerabiany przez Macieja Budzicha na jego blogu „mediafun




Myślę że to rozwieje wasze wszelkie wątpliwości.






Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Bardzo słuszna uwaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie - to wielka sciema i szlak mnie trafaia ze wydalem w bloto kase
    - mialem ciezki dzien - tylko tak siebie usprawiedliwiam
    Do wszytkich - nie dajcie sie oszukac

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego warto ostrzec resztę znajomych, i na następny raz przed wydawaniem pieniędzy w błoto najpierw poczytać opinie na ten temat w innych źródłach. Bo tego było już naprawdę dużo w sieci, tylko z czasem zmienia się tytuł ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy sobie policzyc - Czy zarabiajac 1250€
    miesiecznie jestem w stanie splacac kredyty :samochodu za 80.tys € , domu pszykladowo 150 tys. € + jakies extra takie jak urlop czyli skromnie liczac 250tys. €. ??????
    TERAZ : 1250 € x 12 miesiecy = 15000 € rocznie.
    Ile lat trzeba kredyt splacac 250 000€ ???? + procenty ????
    A gdzie jakies normalne zycie - oplaty, naprawy,
    ubezbieczenia i oczywiscie zarcie - i to wszystko za 1250 € miesiecznie ????
    Trzaba byc naiwniakiem do potegi N-tej i nie umiec liczyc - tak nawet na chlopski rozum.
    Pozdrawiam. Rafal

    OdpowiedzUsuń
  5. Rafał, zgadzam się z Tobą. Ale nie wiem co ma wspólnego Twój komentarz z tym tematem. Gdyż ten post jest o tym żeby nie dać się naciągnąć w takich artykułach jak np. "Formuła Domowego Dochodu". Pomimo to dzięki za komentarz.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że to ściema, a mimo to szukałam potwierdzenia i znalazłam tutaj. wierzcie tylko w siebie, we własne siły, własną mądrość i pracowitość, a najlepiej na tym wyjdziecie. Powodzenia!! [A miałam się uczyć do rozmowy kwalifikacyjnej a znowu czytam jakieś pierdoły w internecie....]

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowysystemzarabiania, formuladomowegodochodu, milionerpogodzinach. Polecam szczególnie regulamin do tego ostatniego gdzie nie usunięto ze środka tekstu Domowegosystemuzarabiania. Końcówka regulaminu to niczego nie gwarantujemy a gdzie ta gwarancja na zwrot kasy do 30 dni? Spółka się rozwija, przenieśli się z Białegostoku na Cypr i cena za "usługę" wzrosła do 197 PLN.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego informatycy nic o tym nie wiedzą.Przcież powinni siedzieć w domu i klikać a nie zapitalać co rano do pracy??????

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego informatycy nic o tym nie wiedzą.Przcież powinni siedzieć w domu i klikać a nie zapitalać co rano do pracy??????

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO SYSTEMU!!!!

    Około miesiąca temu zapłaciłem za powyższą formułę. Po dzień dzisiejszy nie dostałem ani materiałów szkoleniowych ani zwrotu gotówki.

    Próba skontaktowania się z autorami kończyła się fiaskiem. Nie udało mi się skontaktować z autorami poprzez ich stronę internetową ani poprzez numer telefoniczny który pokazał się w podsumowaniu płatności wykonanej za pomocą karty kredytową drogą on-line.

    Po wykonaniu takiej opłaty otrzymałem od systemu Payu adres firmy i numer telefoniczny.

    Telefonu nikt nie odbierał, mimo ponad sześciu prób połączeń w różnych dniach o różnych godzinach.

    Najzabawniejsze jednak jest to że jak się nagrałem kilka razy na pocztę głosową to pewnym czasie otrzymałem na swój telefon komórkowy o odsłuchaniu zawartości nagraniu na poczcie głosowej.

    KOCHANI UCIEKAJCIE OD TEGO SYSTEMU ZAROBKOWANIA, TAK JAK JA NIE BĘDZIECIE MIELI ANI PIENIĘDZY ANI OBIECANYCH MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie masz żadnego konta z niżej wymienionych - wybierz komentarz jako: Anonimowy.
Przypominam że komentując moje posty mobilizujesz mnie do dalszej pracy.